محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

هفته ششم از رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور درحالی با برتری پرسپولیس مقابل صبای قم به پایان رسید که با تکیه بر این پیروزی علی دایی و تیمش به بحران دو هفته اخیر پایان بخشیده و به آرامش نسبی رسیدند. این دومین پیروزی سرخپوشان در چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر بود.



بازیکن تیم فوتبال ملوان انزلی با عقد قرارداد یک‌ساله به تیم اتلتیکو مادرید اسپانیا پیوست. 

 بازیکن ایرانی تیم اتلتیکومادرید اسپانیا گفت: امیدوارم هرچه زودتر در تیم اتلتیکومادرید پیشرفت کنم و به مراحل بالاتری برسم.



هفته پنجم لیگ برتر فوتبال امروز با توقف پرسپولیس و پیروزی راه آهن به پایان رسید. دیروز نیز در آغاز این دیدارها، در ورزشگاه تختی تهران ، استقلال با ۳ گل برابر پیکان به پیروزی دست یافت و با ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت



سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در تشریح دلایل تساوی خانگی تیمش برابر پدیده غیبت برخی بازیکنان کلیدی را به عنوان اصلی‌ترین دلیل معرفی کرد و گفت: واقعیت این است که دست و بال من برای چیدن ترکیب بسته است اما همچنان به آینده این تیم امیدوارم و مطمئن هستم در هفته‌های آینده با برطرف کردن مشکلات می‌توانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.



 باشگاه نومانسیا برای جذب هافبک ۳۰ ساله تیم ملی کشورمان وارد رقابت با رئال‌ساراگوسا شد.



تیم ملی فوتبال ایران برای آماده‌سازی حضور در جام ملت‌های آسیا به درخواست کی‌روش اردویی را در آفریقای جنوبی برگزار خواهد کرد...



رئیس فدراسیون فوتبال که این روزها خبرهایی مبنی بر اعمال فشار برخی برای برکناری‌اش مطرح شده است از منتقدان خود خواست دو سال دیگر طاقت بیاورند تا زمان مجمع برسد و آن وقت هرکاری از دستشان برمی‌آید انجام دهند! علی کفاشیان همچنین گفت: مثل برخی آقایان نیستم که وقتی در فدراسیون نیستند علیه مدیریت جوسازی می‌کنند. خواهید دید که وقتی بروم دیگر علیه مدیریت صحبت نمی‌کنم.



مدافع تیم ملی فوتبال ایران که اخیرا به الأهلی قطر پیوست به رسانه‌ها معرفی شد. او از اینکه به این تیم قطری پیوسته بسیار خوشحال است و مجتبی جباری را یکی از دلایل پیوستن‌اش به الأهلی می‌داند.


صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

RSS

Powered By
loxblog.Com