محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

زلزله ای به بزرگی 3.2 ریشتر بخش مرزی سومار در شهرستان قصرشیرین را لرزاند.



شرق: دوزن که به قتل شوهران خود متهم هستند، در انتظار تصمیم قضایی به‌سر می‌برند؛ یکی از این دو زن مطمئن است قصاص نخواهد شد زیرا اولیای‌دم رضایت خود را در دادسرا اعلام کرده‌اند، اما زن دوم خود را دربرابر مجازات مرگ می‌بیند...




به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی مازندران، سرهنگ ˈمحمد رضا قدمیˈ روز یکشنبه گفت: در پی کسب خبر از منابع اطلاعاتی مبنی بر شکار خوک و ارسال گوشت آن به شهرستان های اطراف توسط فردی به نام ˈحسین – عˈ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قائمشهر قرار گرفت.



جوان ۳۰ساله اي که در پي دوستي خياباني خواهرش با نوجوان ۱۷ساله، دست به آدم ربايي زده و پس از شکنجه پسر نوجوان او را در بيابان هاي اطراف الهيه مشهد رها کرده بود به جرم خود اقرار کرد.



رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: بر اثر اسید‌پاشی یک زن سارق در پایانه اتوبوس‌رانی شهر کرمانشاه ۸ نفر مجروح و روانه بیمارستان شدند.



این زلزله در 42 کیلومتری زرنه ایلام اتفاق افتاده است. از شب گذشته وقوع چندین زلزله در استان مندلی در کشور عراق که با بخش سومار هم‌مرز است سبب احساس زمین لرزه در این منطقه شده است...



 زمین لرزه ای که صبح امروز (دوشنبه ) در مورموری استان ایلام به وقوع پیوست بخش هایی از استان کرمانشاه را نیز لرزاند.



 زلزله 6.1 ریشتری بخش مورموری از توابع شهرستان آبدانان استان ایلام را لرزاند.


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

RSS

Powered By
loxblog.Com